tiistai 14. toukokuuta 2013

Viimeisiä extroja viedään! :)

Viimeinen viikko Superdieetti-Extraa jäljellä. Virallisesti Extra on joillakin loppunut jo tänään ja minulla se olisi loppunut huomenna, mutta (kuten sanottu) minä tosiaan jatkan varsinaista extrailua perjantaille asti. Silloin on sitten punnitusten ja mittailujen aika :)

Perjantain jälkeen pidän herkkupäivän! Olen NIIIIIN sen tarpeessa! Mutta sen jälkeen jatkan omatoimista matkaani kohti tavoitepainoa ja unelmakroppaa extran ohjeita mukaillen/soveltaen - apunani Bestshape-työkirja.

Uni. Olen nyt yrittänyt panostaa nukkumiseen.. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä nukuin 7h, lisäksi nukuin maanantaina 1h päiväunet, maanantain ja tiistain välisenä yönä nukuin 6h ja tänään olen nukkunut 30 min päiväunet... Okei, vielä ei mene ihan putkeen, mutta suunta kuitenkin parempi? :) Menen kohta takaisin nukkumaan, sillä minulla on tänään taas yövuoro.

Unesta ja unirauhasta puheenollen, olen hankkinut tänään numerooni suoramarkkinointikiellon. Sen hankkiminen on hyvin yksinkertaista! Kunpa olisin tehnyt sen jo aikaisemmin! Minulle yrittää soittaa päivittäin, kaksi kertaa päivässä, erään puhelinmyyntifirman myyjät - monesti jopa niin, että olen nukkumassa (esim. yövuoroa varten). Nyt voin ilmoittaa heille heti alkuun, että minulla on tällainen kielto eikä heidän tarvitse enää jatkaa kaupittelua sen pidemmälle. Nice! :)

Loppuun hieman ruokakuvia eiliseltä:

Aamupala: Mustikka-vadelma-smoothie + kahvia + vettä + vitamiineja

Välipala: kahvi + cashew-pähkinöitä + LoCarb-proteiinipatukoita + vettä

Lounas: jauhelihapihvit + kasviksia + cashew-pähkinöitä (paahdettu ja suolattu)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti