torstai 23. toukokuuta 2013

Sokerikoukkuja ja syntien tunnustusta...

...Ja kuinkas sitten kävikään? En aio valehdella teille, vaan tunnustan syntini ja kerron totuuden. No, kävi ilmeisesti niin, että siinä oli vähän liikaa vapauksia yhdelle viikonlopulle. Herkuttelu on nimittäin jäänyt ikävästi päälle ja sokerikoukku on uponnut syvälle. :( Sokeri on kuin huume - kun siihen koukuttuu, on siitä todella vaikea päästä irti. Dieetin loppumisen jälkeen olen joka päivä syönyt jotain hyvää... Seuraako siitä hyvää? NO EI!! Tämän herkkuputken on PAKKO loppua. Nyt. Tähän. Heti.

Olen joutunut taas miettimään motivaatiota ja sitä, miksi ylipäätään aloin laihduttaa. Syitä on monia, mutta päällimmäiset syyt ovat terveys ja hyvä olo (en todellakaan voinut näin hyvin tammikuussa tai viime vuonna). Toissijainen syy on ulkonäkö eli se UNELMAKROPPA - näytän nyt paljon paremmalta kuin ennen kilojen kolinaa. Ja on mukavaa mahtua vaatteisiin! Haluanko siis todella heittää kaiken tämän uurastuksen ja vaivannäön hukkaan jonkun suklaan takia? NO EN!! Mutta tuo Kitkat suorastaan huutaa minun nimeäni... Huutakoot. Tämä päivä on syntien tunnustusten päivä ja käännekohta (jälleen) painonhallinnassa (missä hallinnassa? Tästä tilanteesta on hallinnat kyllä kaukana). Tänään on ensimmäinen päivä dieetin loppumisen jälkeen, kun en ole syönyt suklaata, keksiä, lakritsia, tms. Houkutuksia riittää (kaapit pullollaan), mutta nyt minä pysyn tiukkana!

Olen sopinut ensi maanantaille tapaamisen ravintolassa ihanien ystävieni kanssa. Silloin on minun seuraava herkkupäiväni. Sinne asti on pakko selvitä dieettilinjaa mukaillen. Päätös pitää!

Liikunnan suhteen on sujunut paremmin. Olen käynyt tekemässä aerobisia lenkkejä ja lihaskuntoharjoituksia.

Bestshape-työkirjaa olen täytellyt - nyt ei kyllä ole ollut hirveästi hurraamista näissä minun syömisissä... Mutta tästä on suunta vain ylöspäin! :)

Olen keksinyt itselleni taas uuden kannustimen, jotta homma alkaisi pelata. Se on nimeltään Fitness 6 pack-bag. Eli tällainen kätevä kylmälaukku, jossa on lokerot/rasiat eväille. Tällainen olisi kyllä melko unelmapakkaus töihinkin! Tämän ostan itselleni sitten, kun 56 kg:n raja menee rikki. :)


Mutta toisaalta, jos malttaisi vähän odottaa... kohta ilmestyy tuota 6 pack-laukkua ihanan pinkkinä! :)


Huh. Nyt on synnit tunnustettu ja korjausliikkeen tekeminen aloitettu. Taidankin lähteä tästä lenkille! Tsau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti