torstai 11. huhtikuuta 2013

Lahjoitetaan hyvään kotiin: kevätväsymys!



Voi pahuksen kevätväsymys... Olen ollut viime aikoina taas vaihteeksi todella väsynyt. Mistään ketoositilasta se ei todellakaan voi johtua, sillä hiilareita on tällä hetkellä ruokavaliossa vielä sen verran paljon. Olen siis diagnosoinut tämän kevätväsymykseksi. Menisipä ohi pian... Kevät on mielestäni toiseksi paras vuodenaika, kun luonto puhkeaa kukkaan ja on taas (normaalisti) enemmän virtaa ulkoilla. Kesä on ehdoton lempparini, joten siihen mennessä saa kyllä tällaiset väsymykset olla tipotiessään!! MURRRRR!!

Voi, että minä rakastan aamupalaani! Se puuroannos on jotain aivan uskomattoman ihanaa! Enpä vielä joku aika sitten olisi osannut arvatakaan, että saisin tällaiset kiksit jostain puuro-raejuusto-mehukeitto-marja-mössöstä ja varsinkaan ennen klo 6 aamulla! Mutta niin vain pääsi tapahtumaan. Odotan jo nyt innolla seuraavaa aamupalaani. Hih. Hassua :)

Huomenna minulla on vapaapäivä. Ah, ihanaa! Omaa aikaa, luksusta! Mitäköhän tekisin? Ainakin menen heti herättyäni aamuaerobiselle katselemaan, jos vaikka nämä meidän kävelytiet olisivat sulaneet. Sen jälkeen vuorossa olisi tuo aamupala. Loppupäivän ohjelma onkin vielä mysteeri. Ainakin salille aion suunnata jossain vaiheessa ja kirjastoon hakemaan minulle varatun kirjan. Kuva.



Jan Sundell: Hanki lihasta, polta rasvaa. Kirja vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta! Kerron sitten täällä, mitä mieltä olen siitä.

Olen KG-lehden kestotilaaja. Pidän lehdestä todella paljon ja olen ollut nyt aika pettynyt, kun lehden uusin numero ei (jostain kumman syystä) ole saapunut minulle asti. Olen lähettänyt tilaajapalveluun internetissä jo kaksi viestiä, joihin ei ole tullut vastausta. Tänään kyllästyin odotteluun ja soitin sinne tilaajapalveluun. Asiakaspalvelija aikoi laittaa viestiäni eteenpäin, jotta saisin tuon puuttuvan numeroni. Toivottavasti se tulisi edes joskus! Kallis lehti - en halua maksaa tyhjästä. :(

Tänään olisi ollut töissä kakkukahvit tarjolla. En kuitenkaan tänään ollut siinä työpisteessä, jossa kahvit tarjottiin, joten ne jäivät minun osaltani väliin. Jos olisin ollut tuossa kakkukahvi-työpisteessä, olisin ottanut pienen palan kakkua, sillä en tulevaisuudessakaan aio kieltäytyä kaikista herkuista. Tämän päiväinen kakkupala olisi ollut harjoittelua tulevaisuutta varten. Mutta oikeastaan olen tyytyväinen, että se pala jäi tällä kertaa saamatta ja dieetti jatkuu ilmaan lankeemuksia.

Mutta nyt tämä peikkotyttö menee kyllä nukkumaan, että huomenna jaksaa olla aktiivinen! Hyvää yötä! :)
Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti