sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Heinäkuun treenihaaste!

No niin! Jottei elämä kävisi liian helpoksi, olen kehitellyt itselleni heinäkuuksi melkoisen haasteen! Saapa nähdä kuinka muijan käy! :D Tässä vaiheessa vielä naurattaa, mutta katsotaanpa mikä on ilme parin viikon päästä. Ehhehehe...

Liikuntakeskus Hukassa on ollut vuoden päivät Treenipassi käytössä. Siinä tavoitteena on kerätä leimoja passiin kokeilemalla Hukan ryhmäliikuntalajeja. Yksi leima per laji. Lisäksi leimat saa kuntosalista, squashista, tenniksestä, sulkapallosta ja pingiksestä. Aina kuuden lajikokeilun rajan täyttymisestä saa palkinnoksi treenarituotteen. Aikaa hukkapassin leimojen keräämiseen ja palkintojen lunastamiseen on 31.7.2014 asti! Eli aika alkaa käydä vähiin!!!

Minun elämäni on nyt viime kuukausina painottunut aikalailla aerobisiin lenkkeihin ja kuntosalille, joten leimojen kerääminen on jäänyt aika vähäiseksi. Nyt, kun aikaa on enää näin vähän jäljellä, olin jo luovuttanut, kunnes sain päähänpiston, että minähän kyllä pystyn siihen!! Tavoitteenani oli vielä alkuviikosta saavuttaa 24 leiman raja (tällä hetkellä leimoja on Grit Strengthin jälkeen 11), mutta sitten iski joku totaalinen hulluuskohtaus ja päätin, että pyrin kyllä siihen 30 leimaan (maksimimäärä). Koska aikaa on niukasti, tehtävä on melko vaativa ja haasteellinen. 19 lajia, 19 päivää. Kuulostaa helpolta keissiltä - 1 laji per päivä. No, niin se ei todellakaan mene. Kaikkia lajeja ei ole joka päivä tarjolla ja joitakin lajeja on vain yhtenä tiettynä päivänä viikossa. Lisäksi olen joinakin päivinä estynyt kokonaan käymästä ryhmäliikuntatunneilla johtuen siitä, että en ole paikkakunnalla, olen iltavuorossa (suurin osa ryhmäliikuntatunneista on iltaisin) tai PT-koulutuksessa. Homma vaatii tarkkaa aikataulutusta ja suunnittelua. Mutta kyllä minä pystyn siihen! Täten julistan, että heinäkuu on pyhitetty ryhmäliikunnalle! :)

Aikataulutusta tosiaan tarvitaan... Kuvioissa kun on mukana kolmivuorotyö ja koulutusviikonloppu + muut menot päälle. Ei oo helppo nakki, ei. Mutta sotasuunnitelma on laadittuna ja pyrin toteuttamaan sen täsmällisesti. Jos näin teen, viimeisen lajikokeiluni suoritan 31.7. eli juuri viime hetkellä! Osalle päivistä tulee olemaan useampi lajikokeilu, joten takuulla vielä alkaa väsyttää projektin edetessä ja tulee hetkiä, jolloin tekisi mieli luovuttaa. Mutta minä en luovuta! Sinnillä mennään! Päätös on päätös ja siinä pysytään! :)

Blogi tuleekin siis vilisemään lajikokeiluaiheisia päivityksiä heinäkuun ajan. Elokuussa palataan taas kuntosalitreeneihin (hassua kyllä, mutta mulla on jo nyt ikävä niitä!). :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti