torstai 26. syyskuuta 2013

Mettään mennään niin, että rytisee!!

Huhhuijaa... Mun aivot suorastaan huutaa sokeria! Ja sitähän ne ovat sitten saaneet... Tämä viikko on ollut töiden osalta todella stressaava. En ole oikein jaksanut tehdä ruokia, mikä on kostautunut sitten mm. noutopizzan muodossa. Ja koskapa sokerikoukku on painautunut syvälle niskavilloihini, niin myös karkkia on tullut syötyä (Stratos-suklaapatukat ovat suuri heikkouteni). :( Tänään tein vielä jälkkäriksi leipäjuustopaistosta ja leivoin rieskaakin. Shit...

Työt ovat aiheuttaneet nyt tosiaan stressiä ja kun olen päässyt kotiin, olen ollut todella väsynyt. En ole jaksanut pyristellä tuota pääni sisällä asustelevaa herkkupirulaista vastaan, vaan olen antautunut kädet pystyssä. Vaihde on vapaalla ja alamäkeen mennään, mutta menkööt nyt tämän kerran! En halua mitään lisästressiä nyt, kun muutenkin jo on ihan ärrinmurrinolo.

Mutta teinpähän tänään jotain hyvääkin ---> ostin nimittäin nyt sitten sen Fitfarmin Liten! Jes! Se on nyt siis ihan 110 % varmaa, että mukana ollaan! Jee jee jee! :) En sitä vielä ensi viikolla aloita, kun hoidan ensin tuon juoksuohjelman loppuun, mutta tutustun rauhassa ohjeisiin.

Fitfarmin Litessä on kolme erilaista ryhmää, jotka on jaoteltu erilaisten tavoitteiden mukaan. Weight Loss on niille, jotka haluavat pudottaa painoaan ja pudotettavaa on 5 kg tai enemmän. In Shape on niille, jotka haluavat lihaksikkaamman vartalon tai kiinteytyä. Move on niille, jotka haluavat käydä ryhmäliikuntatunneilla lihaskuntoharjoittelun ohella. Minä liityin siis In Shape-ryhmään, sillä pudotettavaa ei ole enää paljon ja haluaisin kiinteytyä/saada lihasta! :)

Sen verran olen jo Liten ohjeita käynyt kurkkimassa (tottakai - innoissani ja utelias kun olen!), että kauhuissani olen siitä ruoan määrästä!! KÄÄK! Litessä tullaan syömään jopa enemmän kuin superdieetissä "pahimmillaan". Saapa nähdä alanko lihota noilla kalorimäärillä... Mutta innoissani olen tuosta alkavasta projektistani joka tapauksessa! Iiih! :)

Sitten seuraa motivaatiokuvia (weheartit.com). Näihinhän sitä tähdätään:





4 kommenttia:

  1. Hyvä pylly tol ylimmäl! :D Tsemppii treeneihin. Itsekin taas aloittanut vast'ikään salin ja nyt pitäisi juoksu taas löytää jostain...Huoh...Mistä saan vielä siihen motivaation? :D

    Blogissani hieman lisää jalkatreenistäni:
    http://blogilana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustaki! :D Tsemppiä myös sinulle - niin treeneihin kuin motivaation löytämiseen! Kyllä se sieltä löytyy! :)

      Käyn tsekkaamassa blogisi! :)

      Poista
  2. Hei vau, mä otan kans tommosen pyllyn! :) Superpaljon tsemppiä Liteen! Tähän jää niin koukkuun... Onneks mullakin alkoi Extra, niin sai mässäilylle stopin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyllyt tilaukseen siis! :D Kiitos paljon tsemppauksesta! :) Hyperpaljon tsemppiä sinulle extraan! :)

      Poista