keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Himoshoppaajan toteutuneet unelmat! :)

Helou! Haluan esitellä teille joitakin viimeisimpiä ostoksiani...

Mannisen HydroISO, vihreä tee-kapselit sekä sheikkeri
Olen alkanut kyllästyä Fastin Whey+-palautusjuomaan. Sen haju suorastaan jo etoo minua. Olen kuullut paljon positiivista Mannisen HydroISO-proteiinijauheesta, joten päätin kokeilla sitä (ensin tietenkin juon vanhan Whey+:n pois... ugh). Makuvaihtoehtoja oli useampi, mutta päädyin suklaaseen - ylläri pylläri! :D Olen aiemmin syönyt Leaderin vihreä tee-kapseleita, mutta nyt kokeiluun tulee Mannisen kapselit. Kaupan päällisenä sain oikein pirtsakan värisen sheikkerin! :)

Lukemista! :)
Aiemmin mainitsin, että lainasin Jan Sundellin "Hanki lihasta, polta rasvaa"-kirjan kirjastosta. No, nyt minulla on se ihan ikiomana!! Jee! Lisäksi ostin "Monipuolinen kuntosaliharjoittelu - voimaa, kuntoa ja kiinteyttä"-kirjan (Jouni Virtamo), jota olen jo vähän aloitellut. Mielenkiintoiselta vaikuttaa! :)

Fleeceä kylmeneviin päiviin
Palelen todella helposti, joten varauduin jo vähän ennakkoon kylmeneviin säihin ja ostin H&M:ltä tällaisen pehmoisen sinisen fleece-takin. Kyllä nyt tarkenee!

Paitoja ja pipoa liikuntaan
Aah, sähäkkää pinkkiä! Beaversin pinkki t-paita ja Better Bodiesin pinkki toppi. Ulkoiluun Mannisen musta pipo. <3

Toppia salille :)
Nyt on Better Bodiesin kampanjassa alennuksessa ihana Support 2-layer toppi. Olen jo monta kertaa ollut niiiiin lähellä tilata kyseisen topin jostain putiikista, mutta onneksi en ollut vielä raskinut. Nyt se on tosiaan alessa ja kävin omani hakemassa paikallisesta Leader shopista.

 Himoshoppaajana olen perustellut näiden ostosteni tarpeellisuuden ja tärkeyden sillä, että kaikki liittyvät jollain tapaaa tähän "Unelmakroppa"-projektiini. Saan näistä ostoksista todella paljon motivaatiota ja lisäpotkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti