maanantai 18. marraskuuta 2013

Puntarilla pönötystä ja mittanauhalla hulmutusta

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

No niin, nyt minulla sitten on aikaa tehdä tällainen pikapäivitys, kun on ne ruoat jo valmiina. :) Kävin tänään salilla ja siellä minua alkoi mietityttää yksi liike, kun kaksi ihmistä teki sen melkein peräkkäin samalla tavalla (minun käsitykseni mukaan virheellisesti).

Eli kyseessä on ylätaljalla leveä eteen. Näin tosiaan tänään salilla pari tyttöä, jotka tekivät ylätaljalla liikettä niin, että he heijasivat selkäänsä todella paljon taakse päin. Minä muistelin, että ohjeissa sanottiin, että tarkoitus olisi pitää selkä kuitenkin nimenomaan suorassa. Oli ihan pakko kotona googlettaa kyseistä liikettä. Tässä mies opastaa todella hyvin, miten liike tehdään oikeaoppisesti ja hän näyttää videon alussa, miten EI SAA tehdä eli ei hyödytä heijata itseään hervottomasti taaksepäin.



Punnitustulokset (vertailu viime viikon tuloksiin):
Paino 58,6 kg (-0,4), BMI 23,8
Kehon rasvaprosentti 36,4 % (-0,3 %)
Luustolihasprosentti 26,2 %
Sisäelinrasvan taso 5

Viikossa tapahtunut muutos --> rasvaa on palanut! Jee! :)

Mittanauha-mittaukset (vertailu neljän viikon takaisiin mittoihin):
rinta 84 cm
rinnan alta 72 cm (+2 cm?! Whattaaa???)
vyötärö 67 cm
napa 73 cm (-1 cm)
peppu  99 cm
reisi 57 cm
hauis 28 cm

Ei hirveästi eroja mittaustuloksissa, mutta mitä ihmettä?? Mun ympärysmitta rinnan alta on kasvanut?! No, ei kai siitä mitään haittaakaan ole.. Jos se olis vaikka lihasta? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti