sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Aika vs ruoka -kriisi!

Puuuh! Oon jotenkin tosi kyllästynyt nyt tähän jatkuvaan kokkailuun. Siis kun tuntuu, että ihan koko ajan saa olla tekemässä jotain ruokaa. Ei siinäkään mitään, jos olis aikaa sille, mutta kun ei oo. :(

Ensi viikosta on tulossa ihan TAPPAVA!! Kauhistuttaa jo etukäteen..

MA herään klo 5:45, 6:30 olen salilla, tuun kotiin, teen ruokaa, meen töihin, tuun illalla kotiin, syön iltapalan ja meen nukkumaan. Ja jossain välissä aamulla klo 10 jälkeen pitäis vielä ehtiä käydä kirjastossakin.
TI herään 5:45, 6:30 olen salilla, tuun kotiin, teen ruokaa, meen töihin, tuun illalla kotiin, syön iltapalan ja meen nukkumaan.
KE herään 5:45, 6:30 olen salilla, tuun kotiin, teen ruokaa, meen töihin, tuun illalla kotiin, syön iltapalan ja meen nukkumaan.
TO herään 5:30, syön aamupalan ja pakkaan eväät, meen töihin (työt alkaa 6:50) tekemään aamupätkän, tuun kotiin ja meen nukkumaan, herättyäni teen ruoat, meen töihin.
PE pääsen töistä klo 7, tuun kotiin ja syön aamupalan, meen nukkumaan, herättyäni teen ruokaa ja meen töihin.
LA pääsen töistä klo 7 ja tulen kotiin ja syön aamupalan, meen nukkumaan.... Ja vasta sitten on ihan kunnollista vapaa-aikaa itselle.

Olenkin miettinyt, että miten ratkaisisin tämän ruokaongelman. Oon ollut niin tunnollinen tähän asti, että olen aina punninnut kaikki ruoka-aineet ja sitten jos oon tehnyt vaikka ison satsin jotain ruokaa, niin oon kaatanut sen ruoan lopuksi kippoon puntarin päälle ja jakanut sen takaisesti eri annoksiin. Nyt taitaa kyllä tuommoset nipotukset jäädä pois! Mä en yksinkertaisesti jaksa enkä ehdi. Pääasia kai, että on sitä ruokaa ees suurinpiirtein oikea määrä.

Ensi viikonloppuna täytyy tehdä jotain pakastettavia ruokia, ehdottomasti. Mulla kun ei oo nyt pakkasessa mitään, niin on PAKKO tehdä ruokaa. Mutta sitten jos siellä olis joku ruoka pahan päivän varalle, niin voisi ottaa jonku aamun edes vähän rennommin.

Nyt äkkiä nukkumaan, että jaksaa huomenna mennä tuli persiin alla...

Rennompaa viikkoa kaikille muille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti