sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Kuusi viikkoa liteä taputeltu jo! :)

Hei, se on nyt sitten jo kuusi viikkoa Liteä takana! Wou! Aika on mennyt kuin siivillä! :) Ja paljon on tullut opittua - niin itsestäni kuin harjoittelusta ja ravitsemuksestakin. Kuuteen viikkoon mahtuu 24 kuntosalitreeniä, joista minä olen suorittanut JOKAISEN!! Ihan huikeeta! Etukäteen olin vähän sitä mieltä, että en kyllä mitenkään ehdi tehdä neljää treeniä viikossa - ja tässä sitä ollaan! :)

Oi, nyt on hyvä fiilis! Kaikki viikon harjoitukset on onnellisesti takana päin! Musta on tullut jonkin sortin treenihullu. Odotan aina innolla seuraavia treenejä eikä minua (aamutorkkua!) haittaa edes se klo 5:45 herätyskään! :) Tänään oli habaa vuorossa. Kuulokkeissa raikasi Within Temptation! Saan juuri sopivasti angstia ja energiaa heidän musiikistaan >:)

Ensi viikosta on taas tulossa ihan älyttömän kiireinen, mutta silti hyvin mielenkiintoinen! Olis tosi helppo jättää vaikka kaikki ensi viikon treenit väliin vedoten viikon kiireisiin ja kaikenlaisiin menoihin. Mutta minä en halua! Oon tähänkin asti suorittanut kaikki treenit, vaikka olen ollut väsynyt ja työvuorot ovat olleet välillä aika raskaita - suoritan ne myös nytkin! Onpahan vähän haastetta! ;)

Minulla oli tänään vapaapäivä! En meinannut viime yönä saada millään unta (syy siihen selvisikin sitten jälkeen päin - täysikuu mollottaa taivaalla) ja aamulla olisin erittäin mielelläni torkutellut oikein olan takaa. Mutta soli treeniaamu, joten ylös, ulos ja salille! Ja olipas ihan hullu tuuli ulkona - mitä se tuolla lailla riehuu?! Salilla sain treenata rauhassa ja kaikki käsipainot ja vinopenkitkin olivat paikallaan. Oli kyllä kivvaa!! :)

Tein tänään hyvän työn, kun tein useamman päivän sapuskat valmiiksi! Oi, nyt oon kyllä ylpeä itestäni! Huomenna voin vain mennä salille ja lähteä huoletonna töihin - ei tartte stressata ruoasta. Sama homma vielä tiistainakin! :)

Kylläpä itketti! Ei minua siis, mutta näitä kesäkurpitsa-kavereita kyllä!

Ihanan värikkäitä aineksia ruokaan <3

Porsaan sisäfilettä, porkkanaa, perunaa, kesäkurpitsaa, tomaattia ja sipulia, NAM! :) Kiitos liteläiselle vinkistä! <3
Tein siis sitä eilistä paistosta, mutta kesäkurppanatkin pääsivät tällä kertaa messiin. Sitten tein tuollaista paistosta, jossa on porsaan sisäfilettä, perunaa ja kasviksia - oli hyvää! Ja kolmantena ruokana tein vielä jauheliha-kukkakaalimuusisörsseliä. Ostin Lidlistä sellaisen tosi kätevän ison siivilän, jonka voi laittaa pesualtaan ylle. Siinä oli helppo itketyttää nuo kurpitsat. Suosittelen! :)

Niin juu, ja eilen kävin Leadershopissa hakemassa läjän proteiinipatukoita, joten välipalat on myös turvattu nyt vähän pidemmäksi aikaa! :)

Ja ihan pakko vielä tähän loppuun hehkuttaa, että löysin uuden proteiinipatukka-ihastuksen!!! Vai riittääköhän edes "ihastus" tätä kuvaamaan? Ehkä tämä onkin rakkautta... joo, niin onkin! Rakkautta ensipuraisulta! Kyseessä on Leaderin So Lo-Carb Nutmix-patukka, ihan mielettömän hyvää! <3 Maistuu vähän kuin snickersille tai marsille tai... aaah! <3 Huomenna on töissä täytekakkupäivä. Muut syövät kakkua ja minä mutustan nutmixiä, omnomnom! <3



Nyt yrittämään nukkumista nutmixin kuvat silmissä. Öitä! :)

P.S. Kyllä se on RAKKAUTTA sydämistä päätellen. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti