tiistai 19. maaliskuuta 2013

Superfiiliksiä yövuoron jälkeen

Viime yönä olin yövuorossa. En ole ehtinyt tehdä tänään oikein mitään... Tulin töistä, tein aamupalasmoothien (nam, nam ja vielä kerran NAM!) ja söin. Nukuin 4,5h. Menin kampaajalle --> pilkottava tyvi piiloon ja - arvatkaa mitä! Kampaajani yllätti minut tekemällä minulle aivan uskomattoman ihanan ranskalainen letti-kampauksen!! Ihana! Juuri viime viikolla mietiskelin, ettei minulla ole IKINÄ ollut ranskalaista lettiä (äitini ei osaa tehdä sitä, minä en osaa tehdä sitä..) ja nyt niitä onkin sitten kaksi! AAaaaaawwww! Kävelin kampaamosta kotiin typerä virne naamallani, itsekseni hykerrellen, pipo hyppysissäni (eihän sitä nyt päähän voinut laittaa, kun olin niin nättinä!) ja olin niiiin onnellinen, että päätin kävellä pidemmän mutkan kautta. Pienetkin asiat voivat tehdä onnelliseksi :) Päätin, että leivon parin viikon päästä kampaajalleni jotain hyvää - ilahdutan häntä vuorostani. Nyt olenkin pohtinut, että mitenkähän saisin tämän kampauksen säilymään yön yli... osaisinkohan nukkua istuen ;D

Olenkohan muistanutkaan mainita, että ostin viime viikolla uudet ihanat treenihousut, joista olen haaveillut jo kauan? No sen kuitenkin tein! Ja nyt oli kyllä viimeinen hetki, sillä kyseinen malli on lopetettu ja viimeisiä viedään... Kyseessä on siis Better Bodiesin Relaxed Fit Pant. Kerran olen päässyt nämä ihanuudet salilla käyttämään.

Olen superdieetin aikana nauttinut päivittäin riisiä/pastaa/perunaa, mutta nyt olen ollut kaksi päivää ilman näitä (viimeisellä viikolla niiden käyttö on sallittua vain treenipäivinä). Toivottavasti keho menisi ketoosiin ja rasvaa tirisisi viimeisen viikon kunniaksi :) Enää 100g painosta pois ja olen normaalipainoinen!! Ihan uskomatonta! Se on kiva välitavoite, mutta ei toki viimeinen.

Tein viikonloppuna ensimmäistä kertaa elämässäni kukkakaalimuusia! Se oli TOSI hyvää!! Nyt olenkin tehnyt sitä kolmen päivän toiseksi ateriaksi. Jauhelihaa + kukkakaalimuusia, nam! Ensimmäisellä aterialla olen syönyt tonnikalasalaattia (salaatti + tonnikala + raejuusto + kurkku). Tänään korvasin osan tonnikalasta 3% fetajuustolla. Kivaa vaihtelua! :)

Viime yön yövuoroon otin mukaani Pepsi Maxia. Olenkohan ikinä ennen mahtanut edes maistaa? Maximum taste, no sugar - pitää paikkansa! Tyydytti kyllä makeanhimon ja maistui hyvälle. Minusta, Coca Colan suurkuluttajasta, tulikin nyt Pepsi Maxin fani! Ei hassumpaa! Elämäntapamuutos se on sekin ;)

Huomenna menen joko aamulenkille tai sitten menen aamusalille - jaksamisesta riippuen. Olo on melko väsynyt, mutta teen parhaani. Yritän tänään mennä nukkumaan aikaisin, jotta olisin huomenna virkumpi. Laitan tähän joitain motivaatiokuvia, jotta muistan, MIKSI tässä projektissa olen ja MIKSI pitäisi huomenna raahautua sinne salille ;) Kuvat: weheartit




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti