keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Kuntosalia ja suklaajuomaa - niistä on tiistai tehty!

Tämä päivä alkoi ihanasti! Olo oli kevyempi kuin eilen ja teki hirveästi mieli mennä piipahtamaan puntarilla, mutta pitäydyn maanantaisessa punnituspäivässä. Se saa riittää.

Kävin tänään kuntosalilla ja treenasin ylävartaloa. Voi, että teki eetvarttia!! Tein liikkeet sellaisilla painoilla, että jaksoin juuri ja juuri tehdä 10-12 toistoa ja aina 3-4 sarjaa. Lämmittelin reippaasti kävellen 10 min juoksumatolla ja loppuverryttelynä sama ruljanssi. Lopuksi kävin venyttelemässä. Ah, tätä euforista olotilaa. <3

Kuntosalilta kotiuduttuani olin vielä niin reipas, että kävin kaupassa. Kauppojen tarjontaan ilmestyneet joulusuklaat meinaavat hieman aiheuttaa häiriötä pääkopassa, mutta vielä toistaiseksi olen ne ohittanut kunniakkaasti. ;)

Proteiinia nautiskelin Valion PROfeel proteiinijuoman muodossa, makuna suklaa. Ihanaa, että on edes yksi "sallittu" nautinto. En ollutkaan aiemmin tuota suklaa-versiota maistanut ja olipa HYVÄÄ!! Näitä lisää! Harmi, että minä vein viimeisen suklaajuoman kauppamme hyllyltä - enempää ei ollut jäänyt jäljelle. Huomiseksi on sitten mansikkaversio samasta juomasta.

 Pohdiskelin tänään, että miten minä saan ylläpidettyä tämän motivaationi unelmakroppa-projektini suhteen. Ihan varmasti tulee huonoja päiviä, jolloin voisin vaikka oitis laukata Heseen ostamaan jonkun megasuperhyper-aterian miljoonine kaloreineen... tai sortuminen joulusuklaiden ostoon voi olla toinen kiusaus. Tai sitten joku päivä saattaa olla, että ei huvita liikkua sohvalta milliäkään. Kuinka säilyttää motivaatio? Aloin miettiä, mistä motivaationi tällä hetkellä kumpuaa. Aaa, aivan! Sieltä unelmakropastahan se! :) Olen kuitenkin vielä kohtuu nuori eikä tilanne ole päässyt niin pahaksi, että tehtävä olisi mahdoton. Uskon, että tässä tarvitaan nyt vähän itsekuria, liikuntaa ja ruokailutottumusten muuttamista, jotta homma lähtee rullaamaan. Aina heikoilla hetkillä minun siis täytyy miettiä sitä motivaattoriani, unelmakroppaa, jotta saan itseni takaisin raiteille.

Minkälaisen vartalon minä haluaisin? Jennifer Lopezin vartalo edustaa minun mielikuvaani unelmienkropasta. Täydellinen tiimalasivartalo. Sellaisen minä haluan! Juuri sopivasti kurveja ja muotoja.

Näihin tunnelmiin onkin hyvä päättää tältä päivältä! Nukkumatti kutsuu, jotta jaksan valvoa ensi yön työn merkeissä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti