lauantai 1. kesäkuuta 2013

Voihan repsahdus!

Se sokerikoukku on suorastaan porautunut niskavilloihini! Olen niin vihainen itselleni! Missä minun itsekurini on? Ei kai se vaan ole jo lähtenyt kesälomalle!?! >:(



Ennen superdieettejä ajattelin, että minulle ei missään tapauksessa sovi mitkään tiukat dieetit tiukkoine ruokavalioineen. Nyt olen erimieltä! Se on juuri sitä, mitä minä tarvitsen! Tarvitsen tiukat rajat, jotta en ala lipsumaan. Tästä viisastuneena syön ensi viikolla taas dieettiruokavalion mukaisia ruokia, pidän kiinni säännöllisistä ruoka-ajoista ja riittävästä veden juonnista. Herkkuja en syö arkisin ollenkaan ja viikonloppuna vain yhtenä päivänä tietyissä rajoissa.



Onneksi edes tuo liikuntapuoli sujuu hyvin. Aurinkoiset säät ovat jatkuneet ja olen nauttinut lenkkeilystä! Kuntosalia on tullut myös harrastettua siinä ohessa. Uuteen sykemittariini olen erittäin tyytyväinen! Se on kyllä kannustava kapistus. Sykemittari antaa joka viikko palautetta viikon liikunnoista seuraavaa viikkoa varten. Tämän viikon kohdalla lukee "Harjoittele paljon väh. salueella 3" TÄH? En ymmärrä. Sykealueita on kolme, joista 1 on alhaisimmilla sykkeillä ja 3 on korkeimmilla. Mittari on laatinut minulle kunto-ohjelman, jossa en liiku ollenkaan tuolla sykealueella 3. En siis osaa tulkita tätä ristiriitaista viestiä, jonka mittari on minulle antanut. Onko jollain muulla kokemusta tästä samasta palautteesta?



P.S. Ai niin, hihi... Kävin tässä yksi päivä metsästämässä Prismasta Fastin Burnereita ja näin siellä erään naisen, jolla oli kädessään Fitfarmin superdieetin tulostetut ohjeet. Hän etsi superdieettiin tarvittavia lisäravinteita. Juttelimme sitten siinä superdieetistä, jne. Oli hauska törmätä ex-superdieettiläisenä uuteen superdieettiläiseen ja vaihtaa ajatuksia. :)






Motivaatiokuvat: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti