lauantai 3. elokuuta 2013

Minäkuva - hahmo menneisyydestä vs. nykyinen minä

Minäkuva... tietoisuus omasta koostaan. Monesti laihduttajilla pää ei pysy todellisuuden mukana, vaan peilistä katsoo edelleen se yhtä lihava ja höllyvä "minä" kuin aiemminkin. Tunnistaako joku itsensä? Minä ainakin voin myöntää. Etsin edelleen koon 38 vaatteita enkä vieläkään oikein näe, että peilistähän katselee normaalipainoinen nainen.

Jokin viikko sitten etsin itselleni juhlamekkoa ristiäisiin. Etsiskelin 38-kokoa olevaa mekkoa ja yllättäen sujahdinkin 36-kokoiseen mekkoon! Tänään nuo ristiäiset nyt sitten olivat ja mekkohan oli todellakin sopiva! Se oli täydellinen! Ehkä vasta tänään sen tajusin, että minähän olen kuin olenkin kokoa 36! :) En vieläkään sitä täysin usko, mutta jollain tasolla sen nyt tiedostan. Ajatusprosessi on vielä kesken - täytyy jatkaa sen työstämistä!

Kasvoni ovat luonnostaan melko pyöreät enkä niissä juuri eroa itse huomaa (jotkut sanovat kasvojeni kaventuneen), mutta kaksoisleuka on kadonnut! Jee! :) Minulla ei ole hirveästi koneella kokovartalokuvia itsestäni, mutta löysin yhden puolivartalokuvan, joka antaa vähän osviittaa menneeseen.

Tässä olen minä viime joulukuussa kauniin ja ihanan Tarjan kanssa:


Ja tässä olen minä tänään (uudessa mekossani, jee):




4 kommenttia: